About Me

Kumpulan cerita, ocehan, renungan dan filosofi hasil dari buah pikiran sendiri dicampur aduk dengan buah pikiran orang :D

Jumat, 22 Januari 2010

Sewu Kuto nya Didi Kempot and The Transletenya..

Sewo kuto uwis tak liwati
(seribu kota sudah kulewati)
Sewu ati tak takoni
(seribu hati ku tanyai)
Nanging kabeh
(namun semua)
Podo rangerteni
(nggak pada ngeri)
Lungamu neng endi
(pergimu kemana)
Pirang tahun anggonku nggoleki
(berapa tahun diriku mencari)
Seprene durung biso nemoni
(sampe sekarang belum bisa menemui)

Wis tak coba
(sudah kucoba)
Nglaliake...
(melupakan...)
jenengmu
(namamu)
Soko atiku
(dari hatiku)
Sak tenane aku ora ngapusi
(sebenarnya aku tidak bohong)
Isih tresno sliramu
(masih Cinta dirimu)

Umpamane kowe uwis mulyo
(semisalnya kamu sudah sukses) -hehe, kok rada aneh ya?
Lilo aku lilo
(rela aku rela)
Yo mung siji dadi panyuwunku
(cuma satu jadi permintaanku)
Aku pengin ketemu
(aku ingin bertemu)
Senajan sak kedeping moto
(walaupin sekedip mata)
Kanggo tombo kangen jroning dodo
(buat obat, kangen dalam dada)

Wis tak coba
(sudah kucoba)
Nglaliake...
(melupakan...)
jenengmu
(namamu)
Soko atiku
(dari hatiku)
Sak tenane aku ora ngapusi
(sebenarnya aku tidak bohong)
Isih tresno sliramu
(masih Cinta dirimu)

Umpamane kowe uwis mulyo
(semisalnya kamu sudah sukses)
Lilo aku lilo
(rela aku rela)
Yo mung siji dadi panyuwunku
(cuma satu jadi permintaanku)
Aku pengin ketemu
(aku ingin bertemu)
Senajan wektumu mung sedhela
(walaupun waktu hanya sekejap)
Tak nggo tombo kangen jroning dodo
(untuk obat, rindu dalam dada)

Senajan sak kedeping moto
(walaupin sekedip mata)
Kanggo tombo kangen jroning dodo
(buat obat, kangen dalam dada)




Hasih dari ketidaksengajaan yang mendukung.. mencoba kembali menyelami kebudayaan yang mengalir dalam darahku..
:)

2 komentar:

fuat mengatakan...

set dah... sampai2nya di translete....

Nur Grandi mengatakan...

Hehe.. kurang gawean at..